Deze super mooie gilet is van het merk Isla Ibiza Bonita en is aan twee kanten te dragen.
Het heeft dus twee mooie print uit de winter collectie waardoor je ongelofelijk veel leuke combinaties kunt bedenken.
Het gilet geeft geen mouwen en is dus fijn om zo over iets te dragen en geeft je ook warmte omdat het opgevuld is, deze winter is het echt een Hot item.
Je draagt het gewoon open op een rok, broek of over een trui heen, gewoon doen!
We hebben de volgende maten voor je gemeten bij een maat M, van oksel tot oksel ca.48 cm en armsgat is plat gemeten ca. 23 cm, de lengte midden achter is ca. 47 cm.
Het was advies is wassen op 30 graden, niet in de droger.
Gratis verzending bij een bedrag boven de 75,- euro binnen Nederland.
Bei „Sand in my shoes“ kannst du außerdem Punkte für Zehensandalen sammeln und deine gesammelten Punkte gegen einen Rabatt einlösen – wie toll ist das denn!
Lesen Sie unten auf der Website unter „FAQ“, wie das funktioniert.















Es gibt noch keine Bewertungen. Schreibe selbst die erste Bewertung!