Verzending
Zijn de verzendkosten gratis?
Verzending binnen Nederland boven de 75 euro is gratis.
Verzendingen naar het buitenland is altijd voor eigen rekening.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje en Portugal. Mocht jouw land hier niet tussen staan, neem dan contact met ons op. Stuur ons een e-mail met wat je graag zou willen bestellen en welke maat en kleur. Ons team staat klaar om dit voor je in orde te maken.
Wanneer er inklaringskosten in rekening gebracht worden bij het retourneren van een bestelling, brengen we deze kosten in mindering op het terug te storten bedrag.
Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Wanneer je voor 14:30 uur besteld hebt, wordt je pakket de volgende dag bezorgd. Orders die op vrijdag na 14:30 uur of in het weekend worden geplaatst zullen op maandag worden verzonden en heb je dinsdag in huis. Voor meer informatie over de leverdatum en tijd volg je de track& trace code van je bestelling.
Verzendingen naar het buitenland zal langer duren, afhankelijk van de vervoerder en welk land.
Wanneer er inklaringskosten in rekening gebracht worden bij het retourneren van een bestelling, brengen we deze kosten in mindering op het terug te storten bedrag.
Orders
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Nee, je kunt een bestelling plaatsen zonder jezelf als klant te registreren. Het is wel handig, want met een account kun je altijd je orderhistorie terugvinden. Dit gaat heel gemakkelijk. Bovendien spaar je dan punten. Registreren kun je hier.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen orderbevestiging ontvangen?
Het kan gebeuren dat de bevestigingsmail niet aankomt vanwege beveiligingsinstellingen van jouw mailserver. Controleer dan je spambox om te zien of de mail daarin terecht is gekomen. Voor vragen over je bestelling of een bevestiging kun je ons info@sandinmyshoes.nl
Vermeld duidelijk je volledige naam en wanneer en wat je besteld hebt.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen verzendbevestiging ontvangen?
Het kan gebeuren dat de verzendbevestiging niet aankomt vanwege beveiligingsinstellingen van jouw mailserver. Controleer dan je spambox om te zien of de mail daarin terecht is gekomen.Voor vragen over je verzending kun je ons info@sandinmyshoes.nl
Vermeld duidelijk je naam en ordernummer
Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik deze nog aanpassen?
Wij hebben een snelle verwerkingsprocedure en streven ernaar alle pakketten zo snel mogelijk te verzenden. Daardoor is het voor ons niet mogelijk om achteraf een order aan te passen.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar een ander artikel ontvangen
Wij streven naar een zo zorgvuldig mogelijke verwerking van jouw bestelling, maar het kan natuurlijk gebeuren dat er een vergissing gemaakt is. Heb je een ander artikel ontvangen dan je besteld hebt? Mail dan naar info@sandinmyshoes.nl
Vermeld duidelijk je naam en ordernummer.
Ik heb meerdere artikelen besteld, maar niet alles ontvangen
In enkele gevallen komt het voor dat een besteld artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Hierover ontvang je vrijwel direct een mail en dit artikel wordt dan direct door ons aan jou terugbetaald. Check dus voordat je ons mailt met vragen over een missend artikel of je een mail hierover van ons hebt ontvangen en of dit bedrag al teruggestort is. Heb je geen mail ontvangen en is je order niet compleet? Mail naar info@sandinmyshoes.nl
Ik wil dat mijn bestelling naar een ander adres versturen, kan dat?
In je account kun je een adres toevoegen. Bij het afronden van je bestelling selecteer je het gewenste adres voor verzending. Nadat je de order hebt afgerond en hebt betaald, is het niet meer mogelijk om je adres aan te passen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
- Ideal
- Creditcard
- PayPal
- ApplePay
Retouren
Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?
Na ontvangst van je bestelling heb je deze 14 dagen op zicht. Mocht het artikel te groot, te klein of niet naar je wens zijn, dan heb je 14 dagen de tijd het terug te sturen. Je dient voordat je een artikel ter retour aanbiedt deze online aan te melden via deze link.
Breng je pakket binnen 3 werkdagen na het aanmelden bij een pakketdienstvervoerder en stuur ons de track en trace code, zodat wij jouw pakket in de gaten kunnen houden.
Retouren die niet zijn aangemeld zullen een lange verwerkingstijd hebben.
Retouren sturen naar:
Sand in my Shoes
Else van den Banlaan 10
1705 NG Heerhugowaard
Nadat je retourzending door ons is ontvangen controleren wij deze op de volgende punten:
– Het artikel is onbeschadigd.
– Prijskaartjes en overige hangtags dienen aan het artikel aanwezig te zijn.
– Het artikel bevindt zich in de originele verpakking (plastic zakje en inpak karton indien aanwezig is).
– De verpakking is compleet en onbeschadigd.
– Het artikel is niet gedragen of gebruikt.
Beschadigde, onvolledige of gebruikte artikelen worden niet gecrediteerd. Indien je bestelling bij ons in goede orde is ontvangen zal het desbetreffende retourbedrag binnen 14 werkdagen op jouw rekening worden teruggestort en u ontvangt hierover een e-mail van ons. Retourkosten worden niet vergoed.
Indien waardevermindering optreedt doordat de artikelen in strijd met het hierboven bepaalde zijn gebruikt, behouden wij ons het recht voor, hiervoor van u een redelijke vergoeding te eisen.
Let op: De retourzending is voor de verantwoordelijkheid van de klant, helaas is volgens de postwet niet aansprakelijk voor verloren zendingen. Gelukkig gebeurt het niet vaak dat zendingen verloren gaan, maar het kan bij dure items verstandig zijn om retourzendingen verzekerd te versturen.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Zodra wij jouw pakket binnen hebben (let wel! De verpakking dient compleet te zijn met originele verpakking, inpak karton en label) wordt het door ons beoordeeld en zo nodig verwerkt als retour. We streven ernaar je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk op je bankrekening terug te storten. Uiterlijk zal dit binnen 14 dagen zijn.
Vermeld duidelijk je volledige naam en wanneer en wat je besteld hebt.
Bestellingen vanuit het buitenland retourneren?
Wanneer er inklaringskosten in rekening gebracht worden bij het retourneren van een bestelling, brengen we deze kosten in mindering op het terug te storten bedrag.
Spaarsysteem
Hoe werkt het spaarpunten systeem?
Bij Sand in my shoes zijn we blij als je bij ons in de webshop een bestelling plaatst. We willen je hiervoor dan ook graag bedanken. Bij iedere bestelling in de webshop bedanken we je via het punten spaarsysteem. Met deze spaarpunten (teen slippertje) kun je bij een volgende bestelling korting krijgen. Dat is nog eens leuk winkelen!
Breng je pakket binnen 3 werkdagen na het aanmelden bij een pakketdienstvervoerder en stuur ons de track en trace code, zodat wij jouw pakket in de gaten kunnen houden.
Retouren die niet zijn aangemeld zullen een lange verwerkingstijd hebben.
Retouren sturen naar:
Sand in my Shoes
Else van den Banlaan 10
1705 NG Heerhugowaard
Nadat je retourzending door ons is ontvangen controleren wij deze op de volgende punten:
– Het artikel is onbeschadigd.
– Prijskaartjes en overige hangtags dienen aan het artikel aanwezig te zijn.
– Het artikel bevindt zich in de originele verpakking (plastic zakje en inpak karton indien aanwezig is).
– De verpakking is compleet en onbeschadigd.
– Het artikel is niet gedragen of gebruikt.
Beschadigde, onvolledige of gebruikte artikelen worden niet gecrediteerd. Indien je bestelling bij ons in goede orde is ontvangen zal het desbetreffende retourbedrag binnen 14 werkdagen op jouw rekening worden teruggestort en u ontvangt hierover een e-mail van ons. Retourkosten worden niet vergoed.
Indien waardevermindering optreedt doordat de artikelen in strijd met het hierboven bepaalde zijn gebruikt, behouden wij ons het recht voor, hiervoor van u een redelijke vergoeding te eisen.
Let op: De retourzending is voor de verantwoordelijkheid van de klant, helaas is volgens de postwet niet aansprakelijk voor verloren zendingen. Gelukkig gebeurt het niet vaak dat zendingen verloren gaan, maar het kan bij dure items verstandig zijn om retourzendingen verzekerd te versturen.
Hoeveel zijn mijn gespaarde punten waard?
Je kunt al profiteren van een korting bij 100 gespaarde punten. Vanaf 100 gespaarde punten ontvang je van Sand in my shoes een tegoed van € 10,= bij je volgende aankoop. Bij het plaatsen van een bestelling (wanneer je bent ingelogd) kun je in het winkelwagentje aangeven hoeveel punten je wilt inwisselen voor een korting.
Voorbeeld: Je hebt een paar leuke dingen uitgezocht in de webshop en het totaalbedrag is € 75,- Je kiest ervoor om 100 spaarpunten te verzilveren. Dit levert je een korting op van € 10,=. De producten kosten nu nog slechts € 65.
Met de overgebleven punten kun je weer verder sparen voor een nieuw tegoed en het overgebleven bedrag levert je ook nog steeds punten op.
Vermeld duidelijk je volledige naam en wanneer en wat je besteld hebt.
Kan ik mijn gespaarde punten ook aan iemand anders geven of inwisselen voor contant geld?
Gespaarde punten zijn niet overdraagbaar omdat ze aan jouw persoonlijke account zijn gekoppeld. Je kunt ze verzilveren door een bestelling te plaatsen bij Sand in my shoes. De spaarpunten hebben geen contante waarde. Dit geldt ook voor artikelen die worden geretourneerd waarbij punten voor korting zijn ingeleverd.
Wat is de geldigheidsduur van mijn gespaarde punten?
De gespaarde punten zijn één jaar geldig na ontvangst. Zorg er dus voor dat je ze op tijd inlevert. Het is zonde als ze komen te vervallen. Ongeveer een maand voordat je punten komen te vervallen, ontvang je vanuit ons een e-mail met een herinnering.
Heb je vragen over het punten spaarsysteem, laat het ons weten via info@sandinmyshoes.nl
Wat gebeurt er met mijn gespaarde punten bij een omruiling of retour?
Wanneer je het artikel retour stuurt zonder dat er een ruiling plaatsvindt voor een ander artikel, dan worden de gespaarde punten in mindering gebracht op het totaal. Bij een omruiling blijven de reeds gespaarde punten van kracht, ook al is het geruilde artikel meer of minder punten waard. Lever je punten in voor korting en stuur je het artikel zonder ruiling retour, dan ben je de punten helaas wel kwijt.
Wat moet je verder nog weten of sparen voor korting?
- In je winkelwagentje is er bij de meeste kortingsacties van Sand in my shoes maar één mogelijkheid om een korting te verrekenen. Heb je een kortingscode én een leuk bedrag aan spaarpunten verzameld, dan kun je bij je bestelling maar één korting inzetten.
- Artikelen die worden geretourneerd worden in mindering gebracht op je punten account.
- In de sale kan je geen punten inwisselen
- Je mag tot maximaal 500 punten bewaren.
- De punten kunnen ingewisseld worden vanaf een bestelling van 50 euro.
Overig
Hoe gebruik ik kortingscodes op Sand in my Shoes
Een kortingsbon kan niet in combinatie met andere actiecodes gebruikt worden voor dezelfde bestelling. Eén kortingsbon mag maar voor één enkele bestelling gebruikt worden, met inachtneming van de geldigheidsperiode. Indien het bedrag van de bestelling lager is dan de kortingsbon, komt het overblijvende saldo te vervallen. Sand in my shoes behoud zich het recht kortingsbonnen en actiecodes te weigeren, indien Sand in my shoes vermoed dat deze frauduleus of door een fout verstrekt zijn. In dat geval zal u zo spoedig mogelijk worden ingelicht.
Hoe beschermen jullie persoonsgegevens?
De gegevens die nodig zijn voor de afwikkeling van de bestelling worden opgeslagen en in het kader van de afwikkeling van de bestelling eventueel doorgegeven aan ondernemingen die met ons zijn gelieerd of bedrijven die een deel van onze dienstverlening uitvoeren. Sand in my shoes behoudt zich het recht voor om over de door u verstrekte gegevens een analyse uit te voeren en op basis van verkregen informatie een alternatieve betaalwijze aan te bieden. Over eventuele beslissingen en conclusies kan niet worden gecorrespondeerd. Uiteraard worden al uw persoonsgegevens strikt vertrouwelijk behandeld en worden de wettelijke regels aangaande bescherming van persoonsgegevens en privacy strikt door ons in acht genomen. Sand in my shoes zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen. Indien u zich heeft aangemeld voor onze nieuwsbrief zal Sand in my shoes uw persoonsgegevens naast de hierboven beschreven gevallen gebruiken voor eigen reclamedoeleinden. Indien u geen prijs stelt op ongevraagde reclame van Sand in my shoes (e-mail) kunt u zich te allen tijde afmelden en bezwaar maken tegen het verdergaand gebruik van uw persoonsgegevens voor commerciële communicaties, door dit telefonisch mede te delen aan ons service centrum. De mogelijkheid tot afmelden wordt u tevens geboden in elke relevante e-mail van Sand in my shoes.
Klik hier om onze Privacy verklaring te lezen.
Hebben jullie een maattabel?
Onze standaard maattabellen helpen je om jouw kledingmaat te kiezen. Omdat elk lichaam uniek is, volgen hier een paar tips om jouw maat te bepalen:
- Als je meting uitkomt op verschillende kledingmaten, ga dan uit van je heupmaat om je kledingmaat te kiezen
- Heb je een tussenmaat? Kies dan de kleinste maat voor een strakkere fit en de grotere maat voor een oversized fit
INT | XXS | XS | S | M | L | XL | 2XL |
EU | 32/34 | 34/36 | 36/38 | 38/40 | 40/42 | 42/44 | 44/46 |
Als je twijfelt over de maat, kan je altijd contact met ons opnemen.